Holaaa
Hola,
ja fa dies que hem pregunto si estic molt prima, i si me dengreixar
tinc 12 anys medeixo 1,55 m i pesso 35kg.
e probat dengreixar-me menjant molt i no fent tan de esport pero to i aixi seguixo igul de prima necesito consells
gracies
Sara Bujalance

Hola Marioneta! Gràcies per compartir amb mi els teus dubtes! Si menges de tot, suficient i bé, i et trobes bé no t'has d'amoïnar pel teu pes. El pes depèn també d'un factor genètic, la constitució, que no podem canviar. Hi ha persones, com sembla ser el teu cas, que són primes per un tema de constitució i que per molt que mengin no engreixen, així que si menges bé no t'amoïnis. Seria un problema en el cas de que no mengessis prou. De totes maneres, tens només 12 anys, encara tens mooolts anys per davant per créixer i desenvolupar-te, ja veuràs com a poc a poc i a mida que vagis madurant el teu cos anirà prenent formes més adultes. Molts petons!!