estic confosa:S
Hola:) pues bueno... tinc 14 anys, faig 1,70 mes o menys, i peso uns 63kg, a vegades penso que estic be, pero a vegades penso que no, que em sobren alguns kilillos... i quan penso aixo, pues no menjo gaire,i em fico els dits per intentar vomitar, i mai ho aconsegueixo, no se que em pasa, em pots explicar que es la bulimia? es que osigui se que es pero no ho se a la vegada, merci i un petó molt gran
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. El teu pes és correcte per la teva alçada! No et sobra res, estàs bé! Així que treu-te del cap aquesta preocupació per aprimar! I sobretot, no deixis que aquesta preocupació et faci menjar poc o intentar vomitar! Deixar de menjar, a la llarga, porta al cos a aprendre a engreixar, al no rebre prou aliment ho intenta compensar amb reserves de greix, per tant, la millor manera de mantenir el pes és fer 5 àpats diaris, menjar de tot, equilibrat, i fer esport habitualment. I MAI VOMITIS!! El vòmit no serveix per aprimar i és MOLT perillós per la salut!! Pots tenir problemes gàstrics, dentals, renals, cardiovasculars... és molt perillós! La bulimia és una malaltia MOLT greu en la que la persona se sent molt malament amb si mateixa, pateix molt i s'obsessiona amb el físic i el pes. Aquesta preocupació pel pes fa que acabi patint tanta ansietat pel menjar que arriba a menjar d'una manera descontrolada. Després se sent culpable i ho intenta compensar de maneres molt perilloses per la salut. Per tant, la bulimia és una malaltia que hem d'intentar evitar perquè provoca motl patiment! Per evitar-la, menja de tot, equilibrat, fes esport i parla amb algun adult de confiança d'aquesta preocupació pel pes, aquesta adult en el que hi confiis t'ajudarà a sentir-te millor i a evitar que aquest preocupació es converteixi en un problema gros. Molts petons!!