Ajuda si us plau-
No sé què fer.
És una història una mica llarga... Quan tenia vuit anys vaig començar a sofrir bullying a l'escola. Ara, tinc 15 anys, i ja no sofreixo bullying gràcies a que m'he mudat. Em feien bullying, entre altres coses, per estar una miqueta grassa. El problema és que he heretat els malucs amples de ma mare i això fa que per molt que vulgui aprimar-me i tenir unes cames finetes, no puc. Bé, el cas es que mai m'he estimat per culpa d'haver sofrit bullying. Sóc incapaç d'estar a gust amb el meu cos, faig dietes i faig esport però em costa molt aprimar-me. Ara, al nou lloc on visc he conegut un noi. Estem sortint i de moment ens va molt bé. Ell diu que m'estima i que li agrada com estic (físicament), però jo sóc massa insegura i tinc por de que trobi a una altre més prima que jo i em deixi... Quan tenia 14 anys vaig tenir problemes d'alimentació per deixar de menjar i no vull tornar a passar per el mateix. Però, es que no trobo la manera d'aprimar-me les cames. Sempre que aconsegueixo baixar uns quants kg, només veig resultats a la panxa (no tinc molta, però tot i així tampoc estic plana) i el que més vull aprimar són les cames i el cul. Vull agradar-li al meu xicot i sobretot agradar-me a mi mateixa. Algun consell o alguna dieta que pugui fer o exercicis per aprimar les cames? Moltes gràcies, petons! :)
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, entenc com et deus sentir, el bullying pot fer molt mal a una persona. Pel que fa al manteniment del pes el millor que pots fer és menjar de tot, equilibrat i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. Com molt bé dius tu, hi ha parts del cos, com la constitució, que depenen de la genètica i que no les podem canviar, per això és tan important que ens acceptem tal i com som, perquè hi ha coses que no les podem canviar i si ens hi obsessionem es converteix en un martiri. Però, per una altra banda i el més important, si el teu noi està amb tu és perquè li agrades TU, si li agradés una altra noia, més prima o més grassa o més alta o més baixa, estaria amb una altra noia però no amb tu. El millor consell que et puc donar és que confiis en el teu noi, està amb tu perquè li agrades, així de fàcil, creu-t'ho!! I confia en tu mateixa! Valora't positivament per tota la persona que ets: la teva personalitat, el que fas, el que penses, els teus valors.... Deixa el físic en un segon pla i valora'l de manera positiva també, segur que deus tenir coses maques, si no el teu nòvio no s'hi hauria fixat ;-) A més, recorda una cosa, el que fa atractiva a una persona no és només el seu pes o la forma del seu cos, hi ha moltes altres coses: la cara, el somriure, els ulls, el cabell, les mans.... Molts petons!!