Em fa vergonya dutxarme amb amiges
Hola! Tinc una pregunta, la meva part intima esta com surtida es a dir no es tancadeta com les altres ho tinc una mica cap a fora, es normal? Es que em fa molta vergonya en el moment que algun noia em masturbi o tinguem relacions. AJUDA SIUSPLAU
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. De vulves n'hi ha de tants tipus com persones hi ha al món. N'hi ha que tenen els llavis inferiors més grans que els superiors, n'hi ha que els tenen molt curts, n'hi ha que tenen el clítoris fora el caputxó, i n'hi ha que no, n'hi ha que tenen la vulva ben tancada i n'hi ha que no...
Si realment aquest tema paralitza la teva vida, les teves relacions i sents que està afectant més enllà del moment d'assumir que ets així, l'única solució seria la cirurgia plàstica, la cirurgia estètica. Si volguessis consultar-ho amb una experta et recomanem la Dra. Wyneken
Espero haver-te ajudat!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat