Sexualitat Confusa
Hola!!!
Tinc un problema, i es que no tinc clara la meva sexualitat.
Per una part només he sortit i m'he enamorat de nois, però sexualment parlant m'exciten tant nois com noies i tampoc descartaria tenir un affair amb una noia.
Estic confosa en el sentit de que no soc capaç de tenir sentiments més profunds per una noia, no en tindria una relació. Llavors soc bisexual o hetero?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. L'orientació sexual no es defineix en funció de amb qui et lies, amb qui tens relacions sexuals, o amb qui tens fantasies, sinó que es defineix en funció de qui t'enamores.
Per tant, no es defineix en funció de amb qui t'excites més o menys. Seràs homosexual, heterosexual o bisexual en funció de qui t'enamoris, al marge de amb qui t'excitis, amb qui et liis o amb qui tinguis relacions sexuals. Òbviament si t'enamores d'una persona (sigui home o dona) voldràs mantenir relacions sexuals amb ell/a, però no ens enamorem de tothom amb qui ens liem, oi?
Per tant, no tinguis pressa, poc a poc aniràs descobrint cap a on "apunta" la teva fletxa de la orientació sexual.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat