com es fa una palla?
esquee daqui poc em tocara ferho i no ho sabre fer, com es fan els preliminares en nois? els podeu explicar plis? basicament fer palles i "xupar-la"
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Si és la primera vegada que ho fas és normal que no en sàpigues, no naixem ensenyats, oi? Per tant, calma i paciència!
Si no saps com fer-ho li pots preguntar a ell, com es masturba, li pots dir que t'ensenyi com li agrada a ell... que agafi la teva mà i t'ensenyi el moviment. Però no té molta complicació, consisteix en pujar i baixar la pell del penis, cobrint i descobrint el gland.
Pel que fa al sexe oral, consisteix en fer el mateix moviment que amb la mà però amb la boca.
El millor de totes formes és que aneu descobrint poc a poc què us agrada a l'un i a l'altre...
Ens crida l'atenció una frase que dius: "em tocarà fer-ho", no toca fer-ho, el sexe compartit el fas si vols, perquè vols i amb qui vols, punt, ningú pots forçar ni obligar a ningú a fer res que no vulgui fer!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat