Masturbació
Sóc un noi que la masturbació casi com tot noi l'ha probat pero....esque no m'agrada molt. Prefereixo el sexe. Pero el que pasa que no se com dir-li a una noia si vol fer-ho en mi. Que li puc dir o que puc fer?
Elena Crespi

Primer de tot, és important que escullis una noia que t'agradi i amb qui hi tinguis bon rotllo. I jo et diria que no comencis la casa per la teulada. No vagis directe... el millor és anar jugant i augmentar la intensitat dels jocs. I li pots dir tranquil·Lament que vols tenir relacions sexuals. I has d'estar preparat perquè et contesti que si o que no.
D'altra banda, la masturbació és una manera de conèixer millor el teu cos i dedicar-te una bona estona. Si no ho gaudeixes gaire potser m'imagino que vas molt directe a aconseguir l'orgasme i és bo que aprengui s agaudir de les sensacions prèvies i que allarguis el moment perquè això també et permetrà gaudir més del sexe en parella!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres