Mala olor
Ja fa temps que sento com una olor molt forta que ve de la meva vagina... No se que fer ni pensar, i anar al metge o dir-ho als meus pares em fa vergonya.
tambe em surten com una mena de "mocs", es com una gelatina transparent, i quan vaig a llimpiarme ho veig.... Que puc fer??
Anissa Ouali

Hola Pollofrito!!
Els genitals tenen una olor diferent, i a vegades forta, i el flux vaginal també (aquest líquid una mica espès que descrius) però això té perquè ser res dolent.
Però cal saber que el flux vaginal també ens dóna pistes de com estan els nostres genitals, tant per dintre com per fora, així que si has notat canvis, en el teu flux, sents que és més espès i ha canviat l'olor, el més important és anar i fer una visita al metge, per veure que tot està bé! Sabem que fa vergonya però els professionals estan molt acostumats! Parla amb els pares, pots començar per la mare si et sents més a gust, i aneu a fer una visita! Ja veuràs que la vergonya en poca estona marxarà i et quedaràs més tranquil·la!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali