Ns si m'agrada la meva millor amiga
soc una noia de 15 anys des de fa uns mesos sentu algu per la meva millor amiga com que quan pensu amb ella sam dibuixa un somriure a la cara i notu com pasigollas a la panxa, ns si m'agrada o es una altra cosa, ella sap el que am pasa i ella ma dit que no sap si li agradan las noies.
que podem fer per saber si sentim algu mutuament?
Anissa Ouali

Hola Martina!
Les sensacions que descrius poden significar moltes coses, però segur que volen dir que et sents molt a gust amb la teva amiga i us ho passeu molt bé juntes! No hi ha una manera de saber exactament que vol dir tot això, sembla que ho heu parlat i compartiu una part d'aquesta sensació, però no us atabaleu saber si us agradeu o no, el temps ús anirà donant més pistes!
El més important si en algun moment apareixen més sensacions, positives o negatives, l'ideal és poder parlar-ho i no sentir-se malament per sentir-ho!
Gràcies per compartir amb nosaltres aquests somriure!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali