Alimentacio
hola! tinc 12 anys i faig 1,65 i pes uns 69 o 70 kilos.Yo faig esport 4 vegades a la setmana però no em sento prima.Estoy grossa? Que puc fer per perdre algun quilo?ç
Mersiii
Sara Bujalance

Hola! No t'amoïnis, no hi ha necessitat de que et sentis grassa. El millor que pots fer per assegurar-te de que estàs en un bon pes és, a part de fer esport com ja fas, menjar de tot i de forma equilibrada, tal i com marca la piràmide dels aliments. A part d'això no cal que facis res més, estàs en època de creixement i intentar aprimar podria provocar que el teu cos no rebés tots els nutrients que necessites per créixer i desenvolupar-se correctament (podries tenir problemes als ossos, de músculs, problemes hormonals, en l'alçada...), per tant, treu-te del cap perdre quilos. Menjant bé i fent esport com ja en fas n'hi ha prou. Pensa també que estàs creixent, el teu cos encara ha de canviar i de prendre "forma", tingues paciència. Molts petons!!