No m'atreu gens però és un bon tio!
Hola!
Porto molt de temps parlant amb un noi, ell em tracta molt bé i es preocupa sempre per mi, és una gran persona.
Però l'altre dia vaig quedar amb ell i en persona no em va fer sentir res... Sempre he sigut una defensora de què l'interior és lo important, però amb ell no sé què fer!
M'agrada com a persona però se'm va llençar i em vaig apartar perquè no m'atrau com per liar-me amb ell... Em sento fatal!!
No sé què fer o dir-li per no fer-li mal, ell diu estar enamorat de mi.
Moltes gràcies
Anissa Ouali

Hola Skyscraper!!
Que en persona no et faci sentir res no vol dir que no et fixis en l'interior! No pots forçar els teus sentiments i estimar per liar-se amb algú perquè ens cau bé!
I això tampoc significa que no valoris a la persona ni molt menys, simplement no sentiu el mateix. Serà difícil i segurament això afectarà la vostra relació, però dóna-li temps perquè entengui els seus i els teus sentiments. I tu també!
No és agradable quan algú amb qui tenim bona relació li "fem mal" però pensa que no és un intencionat, i seria injust per tu i per ell, que no escoltis i fessis el que tu sents!
Segurament ja ho has fet, però per si un cas parla amb ell del que sents, i que realment t'importa però no et pot demanar una cosa que no et neix, i potser serà important una mica de temps encara que sigui per separat.
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali