Confusions
Porto 3 anys amb la meva parella, i m'encanta, l'estimo com mai i erem molt feliços. Però fa poc, m'he començat a emparanoiar amb que soc bisexual, us explico; Al veure porno, si miro videos de ties o lesbianes, etc. també em posa. El punt està en que no em veig de cap manera amb una tia, ni donar-li petons, ni fer l'acte sexual amb cap, no en tinc cap mena de ganes. Tenia un embolic mental i d'alguna manera vaig pensar que li havia d'explicar a ell.
Total, que l'altre dia li vaig explicar el meu problema, ja que em sentia fatal, i s'ho va prendre molt malament. Va creure que era per culpa seva, que no m'havia sapigut donar el que mereixia (parlo en general no nomes sexualment), que el que em passava es que l'havia avorrit i buscava noves experiències, etc.
Però jo no crec que sigui això, perque realment ell es la persona que vull al meu costat al menys durant molt de temps, l'estimo amb bogeria és la meva meitat...
Aquest pont volia passar-lo amb ell però m'ha demanat que no ens vegem fins dimecres per aclarar les idees, li he dit que respecto això, que el deixare pensar, pero que no es precipiti, que això no te perquè canviar res entre nosaltres. La veritat es que vull veure'l el mes aviat possible i aclarar-ho tot d'una vegada i que tornem a estar bé...
Diu que ha perdut la confiança en lo nostre, que puc fer adolescents???
Necessito ajudar per saver que em passa, i per salvar el que tinc amb aquest noi!!!
Contesteu ràpid siusplau!!!
Anissa Ouali

Hola Cargol99!!
La bisexualitat no es defineix per si sents excitació al veure un cos despullat d'algú del mateix sexe i també de l'altre (per exemple amb les pelis porno, a més a més que estan fetes per això mateix per excitar!). Més aviat, significa que t'enamores o tens sentiments d'atracció cap a persones d'ambdós sexes.
Tu ho defineixes molt clarament, estàs i esteu enamorats l'un de l'altre! I això és el que defineix l'orientació sexual, l'enamorament! Per tant podríeu parlar, i veure que una cosa és l'excitació que podem sentir tant pel mateix sexe com pel contrari, i l'altre és de qui t'enamores, ja que això i el temps, és el que realment defineix l'orientació sexual!
Espero que aclarint aquesta paranoia, us ajudi a no dubtar de la vostra relació!
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali