no m'aprimo ni a la de 3!
Hola Sara estic molt compleja amb el meu cos tinc moltes caderes, no et preguntare si em sobre pes perque ho se segur, medeixo 1,62 i peso 70 kg.Menjo sa, tot i que soc adicta a la xoxolata, i desde el mes d'agost que practico Zumba dos dies a la setmana.M'he aprimat una miqueta físicament pro la valança no diu el mateix.Estic malalta?'És normal?Que puc fer?Sisplau ajudem!
Sara Bujalance

Hola Marineta 21! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació! Tranquil.la, no estàs malalta. El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot i equilibrat. Pel que fa als aliments com la xocolata, no intentis "prohibir-te'ls", si ho fas només aconseguiràs obsessionar-te i voler menjar-ne més. La xocolata, els dolços, la bolleria, els embotits, els refrescs... els podem menjar tranquil.lament de tant en tant, el que no és convenient és abusar-ne i menjar-ne cada dia. A part de menjar equilibrat és molt important fer esport per mantenir un bon pes. Fer esport 2 dies per setmana està molt bé, però si en fas una miqueta més encara estarà millor, pots fer zumba un cop més, o sortir una estona en bici, o patinar... A part de menjar bé i fer esport no cal que facis res més, recorda que el pes no depèn només de l'estil de vida, també depèn d'un factor genètic, el que sovint anomenem "constitució" que no podem canviar. De totes maneres, si continues tenint dubtes sobre el teu pes, consulta-ho amb el teu metge, ell et podrà orientar més concretament. Molts petons!!