Problemeeeet
Holaaaa podria ser en anonim sisplau?
Dons mireu que a l'estiu solu tenir algun granet a les galtes del cul però gairebé res el problema és a l'hivern! Me'n surten molts mes, crec que son com pels enquistats.. com puc arreglar-ho? i evitar-ho? Pot ser que sigui perquè les calces no em deixen transpirar bé la pell?Quines van be perquè la pell transpiri? Alguna cremaa per millorar.ho?
Sisplau ajudeume
Anissa Ouali

Hola!!
Per evitar que la pell estigui irritada i amb possibilitats que surtin granets és important mantenir-la ben hidratada, a més a més d'utilitzar roba interior que ajudi que la pell respiri (preferible que sigui de cotó), sobretot si hi ha depilació. D'altra banda, a les zones on hi ha molt de pèl, pot haver-hi certa tendència a què els pèls s'enquistin.
Si tens algun pèl enquistat i no surt, és important fer una visita al metge per veure que el pugui treure, així també podrà valorar, depenent de la teva pell si hi ha alguna cosa més que et pugui ajudar.
Esperem haver-te ajudat una mica! Gràcies per la teva consulta,
Anissa Ouali, @AniOuali