Ejaculació precoç
Bona tarda,
El problema que tinc es que pareixo ejaculació precoç i estic una mica perdut. No m'atreveixo a parlar-ne amb ningú, feia temps que no m'hi trobava perquè les relacions que tenia solien ser de festa i havia begut. No se a on buscar tractament. Del que m'he pogut informar per internet he vist que pateixo ejaculació precoç pobre i que té forces solucions però el problema es buscar per mi mateix algun lloc on tractin això perquè no soc capaç de parlar-ne amb els meus pares.
Anissa Ouali

Hola Antuaa!
Existeix un servei que s'anomena Consulta Jove (www.consultajove.cat), és un servei de psicoteràpia per temes individuals, sexual i/o de parella, per majors d'edat (o menors amb autorització dels pares) a un preu reduït (25€).
Però abans de tot cal veure si realment estem davant d'una ejaculació precoç o no, ja que l'ejaculació no és valorar tant pel temps, sinó per la falta de control!
Dóna-li una ullada a la web que t'he ficat, veuràs que tenen una part de blog (
) i en algun article parlant d'això! Si t'animes a trucat, no dubtis en dir que t'enviem des de l'Adolecents.cat.
Espero que aquest recurs t'ajudi!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali