No se si estic enamorat del meu millor amic
Hola, com he ficat en el títol penso que estic enamorat del meu millor amic, ho penso perquè quan estic amb ell em sento com amb més confiança i a vegades he tingut alguna fantasia amb ell i clar ara tinc 15 anys i no se si sóc gai o hetero, no se si li he de dir o no. Què puc fer
Anissa Ouali

Hola Augustus!!
Moltes vegades tenim relacions molt intenses i properes amb els millors amics, i poden fer que ens confonem o es despertin sentiments que vagin més enllà de l'amistat. No et podem dir si t'estàs enamorant de l'amic o no, però el que sí que et podem dir és que no t'atabalis i molt menys en definir si això vol dir que et hetero, gai.... L'orientació sexual es defineix per de qui t'enamores, i per l'enamorament i l'amor necessitem temps.
Per un altre costat, tenim l'excitació, que la pots sentir tant per nois com noies, o per exemple fantasies, en pelis on surtin persones del mateix sexe... a més a més, que durant l'adolescència les hormones estan més revolucionades que mai i això també intensifica tot el que vivim!
Si et sents a gust i amb confiança amb aquest amic, parla amb ell, explica-li que et sents molt proper a ell i amb més confiança. Si no et sents preparat, no cal que li expliquis tot amb detall.
Pensa que estimar l'estimes, ja que és el teu millor amic, però per saber si el que sents és enamorament i que pogués haver-hi una relació, necessitem temps.
Espero que això t'ajudi almenys a no sentir-te tan angoixat!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali