Dieta per aprimarme i estimular la hormona del creixement
Hola! Em vec malament al mirall ja que soc grassonet i el mes baixet de la classe...
vull preguntar si hi ha alguna dieta que potencie la hormona del creixement pero que no tingui masa calories
Sara Bujalance

Hola! No cal que prenguis hormona de creixement, això ho prenen els adolescents que tenen un problema en el desenvolupament i per prendre-ho ha d'estar receptat pel metge. El millor que pots fer per créixer bé i estar en un bon pes és menjar de tot, equilibrat, i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. Tingues paciència, encara estàs creixent i et queden molts anys per davant per continuar desenvolupant-te. A l'adolescència és normal que hi hagi persones, sobretot nois, que encara són baixets i tenen un cos més de "nen", a mida que vagi passant el temps, creixis, i facis "l'estirón" veuràs com et fas més alt i el teu cos canvia. Molts petons!!