Que faig!
Hola!
Soc una noia de 13 anys, i el que em passa ara mateix es que desde fa ja uns mesos que em lio setmana no setmana si amb un noi que mencanta! Pero tothom em diu que va a per totes i que nomes es lia amb mi per jugar amb mi. Pero quan jo estic amb ell em tratcta perfecte i em diu que m'estima.
Que faig!
Merciii
Anissa Ouali

Hola Anonima_12220!
Els sentiments cap a una persona que ens agrada i ens atrau són molt intensos, sobretot si vénen acompanyats de paraules que ens encanten i ens creen moltes il·lusions.
No podem saber si el que diuen els altres és veritat o no, o si quan ell et diu que t'estima és perquè és així!
Segurament estàs molt il·lusionada amb ell, i has creat moltes fantasies i expectatives, i això no és dolent, però a vegades és important tocar recordar-se de tocar terra! Una cosa que et pot ajudar, és ficar una mica de límits, i no liar-te amb ell només quan ell vol, passar temps fent altres coses que no sigui només liar-vos, i anar a poc a poc.
Esperem haver-te pogut ajudar! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali