NO PUC MÉS
El meu novio vol tenir sexe cada dia! I nomes tenim 13 anys, estic preocupada. Es normal tindre 12 anys i no ser verge??? P.D.- Vam perdre la virginitat amb 11 anys a casa seva
Anissa Ouali

Hola Soff!!
No hi ha una edat específica per tenir relacions sexuals, tot i que és important. Per això no parlem de normalitat, ja que això depèn molt de cadascú!
Un cop s'ha tingut la primera relació sexual, això no vol dir que s'hagi de fer sempre, encara que tinguem parella i/o l'altre vulgui! D'altra banda, moltes vegades, per la curiositat, la nova experiència... fa que hi hagi més ganes, però no cal córrer. Si et preocupa i tu no vols, no tens per què fer!
Com tu dius, teniu 13 anys, no cal tenir pressa, a més a més que podeu disfrutar d'altres coses, com per exemple fer coses junts, ja sigui fer un tomb, veure una peli...
Una cosa més recordeu sempre la protecció, ja que les infeccions i/o l'embaràs no desitjat no fa distinció d'edat!
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali