AJUDAAA siusplaau!!!!!
bones, tinc un problema... i nose que fer... tinc un amic si se li pot dir aixins k fa molt de temps que m'agrada, lany pasast a final de curs, ens vam posar molt carinyosos... y hem va comensar a agradar... jo amb ell tambe, amb dos dies que ens vam parlar i ens vam estirar junts , jo sentada sobre dell, mentres que miravem el partit de profesors, contre alumnes, ens vam donar la ma.. i jo vaig comensar a sentir coses per ell i ell per mi... vaig marxar de viatge per el meu cumple, i mentres que estava de viatge aquest nen li van agafar el mobil i hem va enviar un whatsap, diguent per nota de veu un missatge no molt agradable.. insultan.. pero per la veu vaig saber que no era ell, pero jo no sabia que ell m'estimava, dons hem va bloquejar, al cap dun temps hem va desbloquejar vam parlar i vaig tornar a sentir coses per ell.. i ell per mi ja no.. pero sempre parlavem que havien sigut molts sentiments en molt poc temps, i ens va marcar, dons ara per el que es veu hem diu que m'estima pero jo crec que tot es una broma, perque com que els seus amics no lis caic be, potser es una broma seva diguent que m'estima i despues "sortir" amb mi i ser fals.. pero no ho se... sempre li pregunto si es una broma.. pero hem diu que no que estigui tranquila... pero no m'ho acabo de creure li dic que m'ho demostri i diu: to demostrare pero penso un peto no, perque jo tambe puc fer un peto sense sentir res... llabors.. no ho se... i hem diu que vol seguir la historia que no vam acabar.. ajudeume siusplau, que hauria de fer? creurel, i seguir la historia? o que hauria de fer?
Gràcies, petoons
Anissa Ouali

Hola domii2307!!
És una història amb molts alts i baixos, i potser com tu has dit, molts sentiments en poc temps! I encara que sembli mentida els sentiments també necessiten el seu temps.
Tu decideixes si vols seguir parlant amb ell, i t'hauràs de plantejar alguns límits. Però potser una cosa que us ajudaria és deixar una mica el whatsapp i parlar en directe (ajudarà a ser més clars), anar-vos coneixent, fer alguna cosa junts, i ja veuràs si realment tu també l'estimes, i vols recuperar la història.
Abans de parlar d'amor 100%, intenteu conèixer!
Un petonas! Gràcies per compartir la teva història!
Anissa Ouali, @AniOuali