COM PUC SABER SI SOC BISEXUAL?
Hola,!!
Soc una noia i tinc 13 anys. Nose si es normal ja ha aquesta edat saber si ets bisexual o lesbiana (en el meu cas) i per això us u volia comentar. Ja fa uns dies que mi fixo mes amb les ties que amb el tius. Una amiga meva es bisexual pero ella no sap que hu se. M'imagino a ella davant la meva cara morregant-la a saco, pero avans d'aixo nose que fer per que em digui k es lesbiana i tambe avans jo aig de acavar de saber si soc bisexual o lesbiana.
Siusplau ajuda!!!
Petons i una abraçada!!.
Anissa Ouali

Hola lila29!
Abans de tot, una mica de calma! No podem saber si ets bisexual, lesbiana o no, el que sí que et podem dir és que l'orientació sexual (és a dir homosexualitat, heterosexualitat o bisexualitat) es defineix per qui t'enamores! I amb el temps!
No és estrany que ens fixem tant en nois com en noies i puguem sentir certa atracció i/o excitació, però això no defineix la teva orientació!
Tens 13 anys, estàs coneixent el que t'agrada, els sentiments i fins i tot, aniràs descobrint l'enamorament! Estàs en una època de canvis i com no les teves hormones també estan revolucionades! Així que no t'atabalis i el temps t'ajudarà a definir la teva orientació!
Amb l'amiga i tant que pots parlar (sempre que vulguis), no cal parlar per dir-li que ets, pots parlar del que sents i dubtes! I ella també decidirà que et vol parlar i fins on et vol explicar.
Esperem haver-te ajudat amb el dubte! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali