La pastilla del dia després
Quants cops a la vida es pot prendre una noia la pastilla del dia després, es que he sentit que només 2 cops, es cert?
Elena Crespi

La veritat és que com menys cops la necessitis molt millor ja que:
-Com més la prens, menys efecte té amb el pas del temps (no és que hi hagi un nombre màxim però va perdent efecte)
-Com més la prens, més dosi d'hormones (çes una bomba) fiques dins del teu cos i això pot comportar més efectes secudaris
-Com més la prens, implica que més descuidades són les teves relacions sexuals: és important (molt important) ser responsable i utilitzar el preservatiu. És vital!
-Com més la prens, això vol dir que has tingut moltes relacions desprotegides i no només augmenta el risc d'embaràs (perquè perd fiabilitat la pastilla) sinó que també tens molt més risc de ocntraure infeccions de transmissió sexual.
Per tant...
...és crucial que sempre utilitzis el preservatiu!
un petonàs!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres