Resposta Siusplaaaauuu
Bon dia Adolescents,faig aquesta consulta perquè m'agradaria saber si està bé tenir l'acte sexual als 14 anys,no l'he tingut mai,però ganes no em falten,ningú dels meus amics sap el que sento,més que res perquè no els hi he explicat mai això,em fa vergonya comentarli a la meva millor amiga (una fan a la vostra pàgina i que cada dia visita),m'agradaria que em responguesiu,no el tinc per vergonya,per por i per no saber,penso que no es gaire normal fer l'amor a aquesta edat,però esque no se com sentir plaer,i vui fer algo més amb el meu novio,només ens liem,i tinc ganes d'algo més,però no se com explicarli,intento ferli indirectes,però sóc una mica patosa per fer indirectes d'aquest tipos...
Espero que em pogueu ajudar.
Molts Petonets Adolescents,m'encanta la vostra compta,em serveix de gran ajuda!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
En primer lloc, et diré que no corris... cada cosa al seu temps! Si dius que et veus petita, que no ho has parlat amb ningú, que et fa vergonya,,, potser encara no és el moment, no?
Que tinguis interès en el sexe no vol dir que ja hagis de tenir relacions ;)
Amb el teu novio podeu començar a experimentar a poc a poc, no cal que el primer que feu sigui la penetració. Per què no ho parles amb ell? Hauries de tenir la confiança per poder-ho expressar i saber què pensa... Per tenir sexe amb algú és important sentir-nos molt còmodes!
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat