MARXA ENRERE
Vull saber les posibilitats d'embaras si ho vaig fer sense uns dies abans de que m'hagi de venir la regla (fase poc fertil) i a més si el noi no es va corre ni va estar a punt. MErci
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
En primer lloc, dir-te que no és cert que els dies abans de la regla siguis poc fèrtil. De fet, cada dia del mes ho ets des que et ve la regla per primera vegada a la vida, així que et recomano que a partir d'ara no et refiis d'això! (el tema del calendari fèrtil és útil per quan sí es vol tenir un bebé, però no pel contrari)
Si heu tingut relacions amb penetració sense preservatiu hi ha risc d'embaràs, a més de transmissió d'infeccions sexuals. Encara que no ejaculés, abans del semen surt el líquid preseminal, que no es nota i ja conté espermatozoides.
El sexe és divertit, però també cal responsabilitat, d'acord?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat