Com se si sóc multiorgàsmica?
Encara sóc verge, però m'agradaria saver si sóc multiorgàsmica o no, no se com saver-ho. Gràcies per la vostra ajuda, un petó i una abraçada.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
No cal haver tingut relacions sexuals per saber si ets multiorgàsmica o no, això es pot saber amb la masturbació.
Una noia és multiorgàsmica quan, després de sentir un orgasme, espera una estoneta i al tocar-se el clítoris de nou, torna a sentir un orgasme. Això passa perquè el temps que necessitem les noies entre un orgasme i un altre és molt més curt que el que necessiten els nois.
La gran majoria de noies tenen aquesta capacitat de sentir orgasmes seguits. Si alguna noia no pot, és perquè té uns orgasmes tan intesos que després ja no sent plaer al tornar a tocar-se.
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat