Sóc Bisexual?
Hola adolescents primer de tot gràcies per ajudar-nos a tots amb les vostres meravelloses consultes.
Consulta: No se si sóc bisexual perquè fa uns mesos em va començar a molar una amiga meva. Però també hi ha un noi que m'agrada molt des de fa anys. No se estic confusa l'altre dia vaig parlar amb una amiga bisexual i em va dir que per ho que li he explicat a ella li sembla que sí que ho sóc. La meva família no suposaria cap problema són molt lliberals tant el meu pare com la meva mare. I de mes aquella amiga també em va dir fa uns mesos que ella era bisexual.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Et demanaré una cosa, encara que se que és difícil: intenta no posar-te etiquetes ara mateix.
Amb el que expliques, no se dir-te si ets bisexual o no, ja que potser aquesta noia és la única que t'agrada a la teva vida, o en un futur acaba havent-ne més!
De moment, el que saps és que aquesta noia t'agrada, i no hi ha res de dolent en això. Deixa't portar amb el que sentis, i amb el temps ja podràs definir millor la teva sexualitat (que mai és fàcil), d'acord? :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat