Curiositat basquet
Tinc una curiositat, com la tenen els jugadors de bàsquet? (tipo marc gasol etc...) com més alt ets no la tens més gran però ells son molt molt alts i una mica per proporció suposo que serà diferent, tinc aquesta curiostiat.
Elena Crespi

Hola!
Doncs això els hi hauríem de demanar a ells. el que és molt probable és que en estat de repòs pugui semblar més gran (proporcionat al cos... però mai tan exagerat com la seva alçada! ;P) però que en erecció sigui un penis normal. No té perquè ser més gran per la seva alçada.
Però aixó, ja et dic, no depèn de l'alçada... i els hi hauríem de demanar a ells... a veure si algú proposa una investigació sobre si alçades molt exagerades fan que totes les parts del cos siguin realment més grans...
tot i que possiblement tinguin mides estàndar...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres