possible embaras?
fa una setmana io i el meu novio, vam intentar fer-ho, el problema va ser quan vem intentar fer l'amor que no em va entrar, ho vem provar uns quants cops i res (ell portava condo i no va arribar a l'orgasme). El 26 d'aquet mes m'havia d'haver vingut la regla, i no m'ha vingut, Es possible que estigui empbarassada, o nomès es un retard de la regla, per culpa dels nervis, l'estrès...
siusplau ajuda, estic molt preocopada.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Si dius que no va entrar i que a més ell duia el preservatiu posat, no pots estar embarassada. Estigues tranquil.la, el retard potser es deu a cosa de les hormones.
Pel que fa a la penetració, és important que és necessari que tu estiguis molt excitada per a que entri el penis.. Sino, la musculatura de la vagina es tensa i pot fer mal o pot ser impossible...
Aprofiteu per jugar, para-ho bé i anar a poc a poc, d'acord? Les presses i la pressió no fan que el sexe vagi bé!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat