problemes d'una amiga
Un amiga meva al insti fa unes quantes setmanes que no li paren de dir gorda i coses aixi, i fa 2 setmanes que a l'hora de esmorza no vol menjar i també al dinar ja no menja casi res i em preocupa bastant i la vec mes prima...! :( que puc fer?
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació per la teva amiga, demostres ser una molt bona amiga i una noia molt madura. Quan a una persona l'insulten i li diuen coses lletges relacionades amb el seu cos pot arribar a sentir-te realment malament i pot, fins i tot, plantejar-se que ha d'aprimar per evitar aquests insults. Pot ser a la teva amiga li passa això. Els amics teniu un paper molt important en aquest tipus de situacions donant-li suport i mostrant-li afecte a la persona que ho està passant malament, i també la podeu animar a que li expliqui a algun adult de confiança el que li està passant, de cara a que l'ajudi a sentir-se millor i a poder parar aquesta situació de bullying que pot fer-li tant de mal. Dóna-li suport i anímala a que li expliqui al tutor o als pares per a que parin els insults dels altres. Molts petons!!