Sóc Bisexual?
Sóc bisexual?
Sóc noia. No se si sóc bisexual...us explico. Fa uns mesos que una amiga meva em mola, em sento molt atreta per ella, i a més jo que crec que sóc bisexual perquè també estic enamorada d'un noi que m'agrada des de fa molts anys... Però aquesta amiga meva em fa sentir molt bé i crec que m'agrada... Amb la meva amiga hem viscut moltes coses juntes... No em dona por ser bisexual eh!!! A més fa uns mesos aquesta amiga meva em va dir que ella també era bisexual.La meva família no té cap problema amb la gent homosexual,heterosexual, ni bisexual. Jo tinc alguna amiga bisexual i per al que li he explicat m'ha dit que ella creu que jo si que sóc bisexual, però jo no ho tinc molt clar... També m'atreu alguna altra noia o algun altre noi. No, és tic preocupada, era només per saber que penseu vosaltres, estic una mica confusa.
Anissa Ouali

Hola Gatetavermella!
No és gens estrany que et sentis així, l'orientació sexual es defineix per qui ens enamorem i amb quin ens agradaria tenir una relació (ja sigui per persones del mateix sexe, contrari o els dos). Però també podem sentir excitació tant per nois i/o noies, però aquesta no defineix la teva orientació sexual.
Una cosa molt important per anar coneixent la pròpia orientació és el temps! Per l'amor es necessita temps, és cert que a l'adolescència el temps és diferent, ja que una setmana sembla un mes (i encara més amb les hormones revolucionades)! Però cal anar a poc a poc, ja que el temps ens ajudarà a veure quina és la nostra orientació!
Així que no t'atabalis i gaudeix del que sents!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali