abús sexual?
hola, tinc un dubte, quan tenia 4 anys a l'hora del pati a l'escola un noi de 5 anys em va tocar els genitals per uns dies, em deia que era normal perquè també ho feia amb la seva mare, jo ho trobava rar. Sempre que venia algú altre, ho deixava de fer. No sabia el que era , només sabia que m'incomodaba, tot va acabar quan un dia li vaig dir que no. El meu dubte és : això és abús sexual? Ni tan sols sé si ell també ho sabia. Aquests esdeveniments els he deixat enrere, mai li he dit a ningú però no m'ha afectat molt en la vida. És una sensació rara.
Anissa Ouali

Hola Qwerty!
L'abús sexual és una paraula que espanta molt, és abús quan la persona no ha donat el seu permís, i d'altra banda, hi ha l'abús sexual infantil, quan un adult comet l'abús sobre un menor.
Segurament quan et planteges la situació ara que ets més gran, pot donar la sensació que era un abús, però no estem davant d'un abús, ja que per edat hereu molt petits, i si ho mirem amb ulls de nen, era com un joc (això no vol dir que hagi d'agradar).
Potser el que resulta una mica més alarmant és que l'altre noi jugues a això amb la seva mare, tot i que tampoc podem saber amb exactitud.
Espero que això t'ajudi a què aquesta sensació rara tingui una resposta.
Una abraçada i gràcies per compartir aquest dubte amb nosaltres!
Anissa Ouali, @AniOuali