Difeència important d'edat
Hola. Veuras,no tinc molt clar de com formular-te la pregunta. Porto uns messos parlant amb un noi uns 6 anys més gran que jo(jo en tinc 15) i el fet és que ens agradem però em fa por sortir amb ell pero com s'ho pendra la gent del meu costat i sobretot de que em vegui massa petita. M'agradaria rebre una resposta,ho estic passant una mica malament pel fet de que no se que fer.Me'l estimo pero son molts anys i la gent és molt dolenta. Gràcies!
Anissa Ouali

Hola Emmah21!!
L'amor no té edat, però depenent la situació és important. Més que el que pugui dir la gent (el més important és el que tu penses), heu de tenir en compte que no és pels 6 anys, tu en tens 15 i ell 21, i esteu en moment vitals diferents, això fa que ús plantegeu objectius o interessos diferents. A més a més que per l'edat que teniu l'un i l'altre seria important que, en el cas de tenir una relació, els pares ho sabessin.
I per la teva consulta sembla que tu també et planteges que són molts anys, així que dóna't temps per veure com aneu parlant, com us aneu sentit, i cal plantejar-se que a vegades no és el moment però potser més endavant sí!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali