infeccions
Hola!
Volia fer una consulta sobre les infeccions vaginals. Sempre que acabo d'una relació sexual, em fa molt de dolor i he tingut moltes infeccions d'orina. Sempre utilitzo preservetiu. Com ho puc prevenir?
gràcies
Anissa Ouali

Hola Gigi!
A vegades podem tenir certa tendència o facilitat per tenir infeccions d'orina, a més a més que poden ser molt comunes després d'una relació sexual, ja que amb la penetració també s'estimula el conducte de la uretra. Per això important conèixer una mica el que passa. Per això seria important fer una visita al ginecòleg/a per veure perquè passa i si té alguna relació amb les relacions sexuals i el dolor.
Una pregunta, el dolor, és per la infecció o quan hi ha penetració en la relació sexual? Si és durant la penetració, és important veure si dones temps al teu cap i cos per excitar-se, estar relaxada, gaudir de la relació i no únicament anar a la penetració, ja que la zona vaginal està envoltada per musculatura i és molt sensible de tensar-se si no li donem el seu temps!
Esperem haver-te ajudat un mica i fes una visita/revisió amb el teu ginecòleg!
Anissa Ouali, @AniOuali