Estic feta un embolic
Hola, soc una noia de 16 anys que us volia fern una consulta.
L'any pasar vaig estar parlant molt amb un noi del insti i ell hem va dir que jo li agradava però jo que no he tingut mai novio li vaig dir que no perquè tenía molta por i ja que soc molt insegura i hem donava pena per ell perquè estava perdent el temps per mi, però a mi m'agradava i per la meva por li vaig dir això. Ara anem el dos a la mateixa clase i ell ara te novia però cada vegada que el miro o l'escolto parlar s'hem remou algo per a dintre i no sé que fer estic feta un embolic i jo penso que encara m'agrada.
Anissa Ouali

Hola 💞🦄!!
Segurament part de tu encara està pensant en què t'hagues agradat sortir amb ell o conèixer. Però ell ara mateix està amb una altra persona i potser els seus sentiments han canviat.
En comptes de quedar-te atrapada en el passat, utilitza això per aprendre! Por i inseguretat en tenim tots, però no tens per què deixar que això et bloquegi! Intenta buscar coses que et facin sentir segura, i sobretot començar a parlar, a dir les coses: a vegades sortirà bé i d'altres no, però almenys tindràs resposta i no et quedaràs amb el dubte!
Així que potser és el moment de passar pagina, i si en algun moment tens ganes de parlar amb ell, ja trobaràs el moment (no t'atabalis)!
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali