Sexe
Hola i gràcies per llegir aquesta consulta.
Sóc un noi que te moltes ganes de fer-ho però ni tinc novia ni res.
A l'hora de lligar no se com fer-ho perquè sóc una mica tímid i m'impedeix parlar amb les noies desconegudes...
Que puc fer?
Moltes gràcies! :)
Anissa Ouali

Hola Roger!!
A tots ens fa cosa parlar amb gent desconeguda, i encara més quan algú ens agrada! Per això intenta no atabalar-te i anar només a buscar novia per tenir relacions sexuals. Plantejat un canvi, per exemple, conexier i ja veure'm que passa, potser fas una bona amiga o qui sap (la pressió tenir novia per tal de tenir relacions sexual estresa molt i no ajuda a la timidesa).
Una estratègia potser aproppar-te a l'altre i parlar sobre alguna cosa que t'hagi cridat l'antenció, presentar-te, i/o escoltar i deixar que parli l'altre! Sabem que costa i fa cosa, i t'emportarà algun NO, però no sabràs que pot passar si no t'animes a veure que passa!
Així que no et capfiquis nomès pel fet de tenir relacions sexuals, perquè sinó el resultat serà tot el contrari!
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali