Insegura
Hola,
fa 2 mesos que tinc parella, i amb ell parlem del tema de fer-ho. Encara que els dos soms verges i ell té un any menys que jo, però no m'importa gaire. Se que dos mesos és poc temps per fer-ho, però em sento atreta per ell, em tracta molt bé i en fi..no li veig cap defecte només un, que és una mica gelós.
A lo que anava, ell es sent preparat per fer-ho, tampoc em posa pressa, però jo per una part em sento preparada per fer-ho però per una altre part sento que si la gent se'n entera em tractaran de guarra o de fresca.
Em pots ajudaar? Que hauria de fer??
Gràcies!
Anissa Ouali

Hola Paulii18!!!
La sexualitat és un aspecte molt íntim i de cadascú! I no has de fer una cosa o un altre pel qual pugui dir la gent (i molts menys prejudicis com ser una guarra o fresca, ja que això no té res a veure amb la sexualitat).
El més important és sentir-se preparat i sobretot no tenir pressa! Pel teu missatge sembla que part de tu, et demana calma i l'altre en té ganes! Però abans de plantejar-te fer-ho, una pregunta: heu pogut jugar? La sexualitat és més que la penetració, també són carícies, petons, tocar i conèixer el cos propi i de l'altre... heu tingut temps per això?
Pd: recordeu que la gelosia no són amor!
Espero haver-te ajudat, almenys a no atabalar-te!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali