Es fan passar per mi.
Un amic m'ha dit que algú per Baddo s'està fent passar per mi, no amb la meva identitat però sí amb fotos meves... Ho he denunciat a Baddo però no m'han respòs ni han fet res... Què puc fer?
IESP

Hola Albert!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Això que expliques, és completament il.legal!
Si ja ho has denunciat a Badoo, probablement tanquin el compte, però potser triguen uns dies a fer-ho (has comprovat si encara hi és?)
Si encara està el perfil fals, hauries d'anar a la policia i preguntar què fer en un cas així.
A part, pensa que si algú té un compte teu fals, potser és algú que et coneix (tot i que no sempre és així), i una altra cosa que pots fer és dir a tothom que aquell no ets tu i per tant que el borrin o el bloquegin, d'acord?
Anims!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat