Te amo❤️ Te olvido o...
Hola! Sóc una noia i tinc 13 anys. El cas és que porto enamorada d'un noi fa 1 any i aquest 1r trimestre.
Ell té novia i només lliga amb les noies que li semblen guapes. Jo em veig normal. Sóc alta, rossa, porto ulleres...em sento bé amb el meu cos. Fa temps que vaig fer una consulta dient que tinc una amiga que (és amiga del noi que m'agrada) que ell opina coses bones de mi i que si ho volia saber, que li donès 5 euros. Al final, passant el temps...no li vaig donar els 5 euros i ella em va dir el que opinava ell sobre mi. Bueno, em va dir que jo per ell sóc guapa i normal de caràcter. Jo aquell dia vaig alusinar perquè ell mai em parla, només l'he vist que es fixa amb mi quan jo el miro(vull dir que nose si em mira de reüll) va i diu que li semblo guapa😍. Jo m'ho crec perquè aquesta amiga que tinc és molt sincera amb mi sempre i la conec fa 3 anys.
Bé, nose que fer. Ell té novia actualment i l'he vist liant-se amb la seva nòvia.No tinc el seu número de mòbil perquè s'he la canviat. Només podem parlar per l'instagram al direct i en persona. Bueno doncs això, que nose si passar pàgina o continuar estant penjada d'ell. Tinc por de la seva reacció, si li pregunto si vol sortir amb mi...alomillor es possa de malhumor. Ja que té molts partes per la seva actitud😍 Ajuda siusplau🙏🏼
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Està clar que no triem de qui ens enamorem, però tu mateixa has dit que ja té parella...Portes molt temps fixant-te només en ell, i l'única manera de saber si li agrades és preguntant-li. Però és difícil que li agradis si mai parleu ni teniu confiança, no creus? Primer hauries de poder apropar-te i ser tu mateixa, i així et podrà conéixer.
Però si té parella i ell està bé amb ella, potser és moment de passar pàgina i continuar la teva vida: pensa que t'estàs perdent l'oportunitat de conéixer a molta gent interessant :) :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat