Necesito ajuda!
Hola,
m'agradaria que m'ajudéssiu , perquè crec que tinc un problema, no em puc parar de masturbar i no se que fer , espero que em pugueu ajudar gràcies :)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
La masturbació ha de ser agradable i per passar una bona estona, i no té res de dolent masturbar-se freqüentment.
Ara bé, si t'ocupa molt temps (i t'afecta a les teves coses quotidianes) o ho fas per parar l'ansietat, la masturbació acaba tornant-se negativa...Si aquest és el teu cas, hauries de saber què és el que t'angoixa i fa que estiguis tan nerviós.
Ocupar el temps amb coses que ens agraden (sobretot l'esport) i tenir rutines saludables (fer els deures cada dia, menjar quan toca), ajuda a tenir una vida més sana i que estiguem millor amb nosaltres mateixos. I a part, la masturbació ha de ser una pràctica que només serveixi per tenir moments de plaer.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat