El profe de natus AJUDAAAAAA URGENT plis
Buenu, sembla una cosa impossible, però m'ha passat, de veritat, i tinc por.
Aquest any tinc un tutar i profe de naturals, que és molt majo. I jo sóc el seu prefetrit. És la meva assignatura preferida, i se'm dona molt bé. A ningú li cau bé aquest profe, perquè diuen que ees gai (tot i que mira molts culs), però a mi sí (positiu que jo també ho sóc, de gai).
Jo sempre quan no entenc una cosa que explica un profe, em quedo a final de classe a preguntarli, xD així em fiquen més positius.
Un dia em vaig quedar al laboratorio, perquè no pillava ni la mitad, i li vaig preguntar si m'ho podia explicar. Ell em va dir que m'esperes allà, que anava a buscar una cosa. Quan va tornar, jo li vaig fer la pregunta, i em va començar a explilcar, però s'anaba apropant a mi. De cop, va i em fot una ma a l'ombro, i em comença a preguntar sobre la mva vida personal. Com que no volia sortir corrent per no ser maleducat em vaig quedar i vaig respondre, prò no se que em va passar, que m'anava posant calent (ja sé que no ho havia de fer, peròno ho podia evita).
El profe va veure que jo estaba suant i em va dir si volia asseue'm. Jo vaig seure, i el va donar la volta a la taula i em va començar a acariciar l'esquena. Jo no se com, li vaig seguir el rollo, tipo agafarli el braç o algo així, i de com va i em morreja. Jo volia que pares pero quan em va agafar dels braços i em fot sobre la taula, li vaig seguir encara més el rotllo... De cop va i em comença a treure la camiseta, i jo em deixo fer, i em va començar a acariciar, i aixis...
E fin, que ens vam enrotlar una mica massa. I em va començar a ficar deus.
Un altre cop ho va tornar a intentari li vaig dir que no, i llavors, de cop em fica un 5.
Què faig??? Parlo amb algu? L'haig de denunciar o dilsi als pares? Es que dirlis als pares em fa molta por... Pro tampoc vull males notes.... MOLTES GRÀCIESSSSS
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Si el que expliques és cert, has de saber que el que ha fet aquest professor és completament il.legal: no està permés tenir relacions entre alumnes i professors, per l'evident diferència d'edat,
Que a tu et sembli atractiu i guapo, no significa que pugui tocar-te ni tenir sexe amb tu...
Per tant, per molt difícil que sigui, si tu estàs amoinat el millor és que ho parlis amb els teus pares. No et poden renyar a tu perquè ets l'adolescent: el responsable de tot plegat és l'adult, o sigui el professor. Els teus pares han d'entendre que necessites la seva ajuda, no que et renyin o et facin sentir pitjor, d'acord?
Molts ànims!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat