No se lia'm
Hola!
mireu us explico el meu problema.
tinc novio desde fa tres mesos, pero encra no ens hem liat perque a mi em fa por liam perque no en i ell iu que no en te cap pressa pero crec que comença a ser hora ia no?aajajaaj
Em fa por, s'em han tirat dos nens al damunt ia per liam i amb cap dels dos he pogut i ara amb el meu novio volem esperar a que estiga preparada, pero nose com actuar.
osigui vale, aixo sorgeix, no hi han unes regles ni res, pero necessito saber almenys les coses tipiques que es fan.
osigui si en un morreig ell em fica la llengua jo tambe li he de ficar??
ajuda!!
IESP

Hola Laiuxi!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Crec que estàs sent massa racional sobre això.... I en realitat t'has de deixar portar més! :)
El dia que estigueu junts i còmodes, apropa't a ell i fes-li un petó als llavis. Allà la veureu com continuar, però pensa que tothom té els mateixos dubtes la primera vegada! (que ningú neix ensenyat) A més, segurament ella té els mateixos dubtes que tu...
Però com ell diu, no hi ha cap pressa i no cal que et pressionis... Arribarà el moment segur!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat