Tinc alguna malaltia? Ajuda! 1103
Hola!
Mira, estic una mica preocupada. No he fet mai relacions sexuals, i m'he masturbat bastantes vegades amb un peluix.
Abans, com era normal, els llavis inferiors de les meves parts íntimes (el xixi vamos) tenien un color normal, com tota la resta de part. Ara fa un temps m'he adonat que s'han enfosquit (els llavis inferiors) s'han tornat d'un color nosé més blau i tnc por.
Tinc alguna malaltia? Es normal? Passa a tothom? Si vai al ginecoleg sabran si m'he masturbat? Pot ser culpa de la masturbació? Vaig buscar i no vaig trobar si era normal o no i les solucions que em donaven no m'enfio gaire (fer noseque amb llimona, etc...) que faig? AJUDA SIUSPLAU!
M'he plantejat de tenir relacions per primera vegada i no vui que lapersona al veure-ho s'asusti si no es normal o qualsevol cosa!!! :(
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
1. La masturbació no canvia ni la forma ni el color de la teva vulva
2. El metge no pot saber si t'has masturbat o no, i tampoc l'interessa ( és la teva intimitat)
3. Aquest color diferent no és perquè tinguis cap malaltia, és degut als canvis de la pubertat: els llavis se solen enfosquir i també es fan una mica més gran.
Estigues tranquil.la perquè no passa res dolent! Però si et preocupa molt, sempre estàs a temps d'anar al metge.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat