demano sortir?
hola em dic arnau i m'agrada una nena que viu a un altre poble, no se si demanarli sortir... crec que ella ja sap que m'agrada. No ho se, amb la ultima persona que vaig sortir va acabar bastant malament, i a sobre tenia molta vergonya i nomes li deia el que sentia per whatsapp... No se que ferr
Anissa Ouali

Hola Arnau! És inevitable que ens faci vergonya, i ens costi parlar o dir les coses cara a cara, sobretot quan ens agrada la persona. Però és important intentar-ho! Per quin motiu? Doncs perquè això t'ajudarà a no sentir tanta frustració i ajudar a l'altre a entendre'ns, i expressar el que sents, a més a més d'aconseguir canvis!
Planteja'ho d'una altra manera, proposa-li quedar, fer alguna cosa que sapigueu que als dos us agrada, i si et sents a gust a aquell dia, i et veus amb ànims, diga-li que t'agrada (encara que creguis que ella ja ho sap), així de mica en mica vas expressant el que sents en persona i no per WhatsApp! Com ho veus?
Esperem haver-te ajudat amb la idea! Una forta abraçada i ja ens diràs com va!
Anissa Ouali, @AniOuali