Remeis, siusplau!
Hola a tots!
Mireu, pesu 55kg i medeixu 1,64. La veritat esque tinc bastanta cadera i una mica de cul, i no se perque, pero cada cop em veig les cames més grasses. Faig esport dos dies per setmana i quan em pica, faig tres o quatre. Fins i tot, avans de dormir faig abdominals. Però quan m'entra gana no puc evitar menjar alguna "porqueria" que diuen les mares. La veritat, nose que fer, perque intentu no sopar algun dia, o menjar més poc. Intentu no perdre cap entrenu i no ho entenc, pero no perdu res i m'agradaria d'aquí a l'estiu, tenir les cames primetes com qualsevol noia. Una cosa així per l'estiu.
http://25.media.tumblr.com/130814c57835abb5d349c649ab262af4/tumblr_mqvdeplNdb1sb2v7xo1_500.jpg
Se que per molts consells que dieu, no se, pero m'agradaria sapiguer algun remei.
Molts petons!!
Sara Bujalance

Hola! El teu pes és correcte per l'alçada que tens, així que no et cal aprimar, estàs bé! No et creguis tot el que vegis als anuncis, la publicitat i les fotografies estan plenes de photoshop. És practicament impossible que una dona adulta no tingui ni caderes ni cul. Les dones adultes tenen les caderes i els malucs més rodons perquè biològicament és necessari, si les dones no tinguessin caderes i cuixes no podrien suportar un embaràs i, encara menys, podrien parir una criatura. La publicitat mostra cossos impossibles d'aconseguir, en la majoria de casos hi ha trucs com el photoshop, per tant, no facis servir aquestes imatges com a referència i no t'hi comparis mai! El millor que pots fer per estar en forma i tenir un bon pes és menjar de tot, equilibrat, i fer esport habitualment, com ja en fas. I, sobretot, no t'obsessionis amb el físic! Les obsessions pel físic només fan patir! Valora't per altres coses a part del físic, tingues en compte la teva personalitat, el que fas, el que penses, com et relaciones, com ets, etc.... No li donis excessiva impotància al físic, pensa que el físic té una part genètica important que no podem canviar com la constitució, l'alçada, el color d'ulls, etc. per això sempre insistim en la necessitat d'acceptar-nos tal i com som per poder sentir-nos bé. Molts petons!!