no em veig be amb el meu cos...
tinc 13 añs i medeixo 1,70. peso 35 kg.. o aixo es el que posa la balança, encara que fa temps que no em peso per que l' ultim cop vaig intentar tallarme... no estic satisfeta amb el meu cos i per aixo vomito, no ho sap ningu i vesteixo amb roba ample per que no em facin comentaris sobre aquest tema... he vomitat molts cops pero per cada vegada que vomito em veig mes grassa... no si diro's als meus pares per avera si poden trobar la solucio fent ejercici o alguna dieta... NO PUC MES! tinc amigues que han sigut anorexiques i han aconseguit sortirne'n i m' estan ajudant bastant, pero no es suficient...
vull deixar-ho de veritat, l' unic que vull es sentirme be amb mi mateixa
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, per tot el que expliques deus estar patint moltíssim! I em sap molt greu, et mereixes ser feliç! Tens tot el dret del món a sentir-te bé amb tu mateixa, que com molt bé dius, és el que vols aconseguir. La solució al que t'està passant no està en fer una dieta o un exercici en concret, el que t'està passant es soluciona d'una altra manera, es soluciona visitant especialistes en això que pateixes. Per tant, el millor que pots fer és parlar-ho amb els pares. Sé que pot ser difícil, però és la única manera d'aconseguir trobar-te bé. Tu no tens la culpa del que t'està passant , i necessites que algú t'ajudi a recuperar la teva vida. Els amics poden donar-te ànims però no et poden curar, no és suficient, tal i com dius tu, així que parla amb els pares, ells faran tot el que sigui necessari per a que te'n surtis. Molts petons!!