No se que fer:(
Hola Adolescents!
Tinc novio i porto dos mesos amb ell. Estic molt bé amb ell i m'ho estic pasant molt bé perque em fa riure com ningú. Però tinc un "petit" problema, que tampoc es pot dir problema, pero bueno el que volia dir, que porto dos mesos amb ell i no em fet res (ni tocaments, ni sexe ni res relacionat amb aquest tema). Els meus amics em pregunten sobre que em fet ell i jo i sempre responc que res, però ningú es creu que no em fet res i jo ja començo a pensar en si ja es hora de començar... i si no fem res el meu novio pot aborrir-se de mi?
Però també el que em pasa es que em fa "por" fer-ho, perque tinc complexe amb el meu cos i les meves amigues que ho han fet diuen q fa molt de mal a la primera i això em fa fer un pas cap enrere quant penso en fer-ho...
Em podrieu donar algun consell? Perque no se que fer.
Anissa Ouali

Hola anonim! En primer lloc no s'ha de fer res perquè toca, i menys si parlem de sexualitat. El més important és que els dos estigueu còmodes, a gust l'un amb l'altre,...
si t'atabala el tema, perquè no parles amb ell, del que us agradaria fer o no fer, si us sentiu preparats... Una relació de parella no és més parella pel fet de tenir relacions sexuals!
Una cosa més, abans de plantejar-te si farà mal, i tota la por a la primera vegada, és important anar per passos! En el teu missatge ens dius que no ha passat res, doncs, abans de pensar en la penetració, plantejat que t'agradaria començar a fer, petons? Carícies? Un massatge? conèixer el propi cos i el de l'altre, això també és sexualitat, no únicament penetració! A més això t'ajudarà a sentir-te de mica en mica més segura per pensar en si et sents preparada per tenir relacions sexuals amb penetració!
Esperem haver-te ajudat una mica, almenys amb la pressió!
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali