hola
hola, tinc tretze anys i mesuro uns 1,67. peso 34 kg pero jo em veig grassa i intento no menjar o fer dieta, tothom em diu que estic be pero cuan em miro al mirall em veig com una foca.. que podria fer per aprimarme?
petons :*
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació! 34 quilos és molt poc per l'alçada que tens, és impossible que estiguis grassa! Si tu et veus grassa és perquè, segurament, la obsessió per aprimar t'està "enganyant" al cervell i fa que vegis una imatge de tu mateixa distorsionada. No necessites aprimar, necessites ser capaç de veure com ets realment. Quan a algú li passa això sovint es troba angoixat pel tema del pes, una mica trist i a vegades pot trobar-se bastant malament. No sé si és el teu cas, però tan si et passa això com si no, et recomano que parlis amb algun adult de confiança sobre com et sents i la preocupació per aprimar, de cara a evitar que tot això s'acabi convertint en un problema greu. Molts petons!!