ORIENTACIÓ SEXUAL DFAHSJKFHSKDHFSJKDHHHH JO
Necessit-ho que em digueu si sóc lesbiana. Mireu, a mí els nois m’exciten i he estat enamorada de nois, però les noies també, i la veritat és que quan veig a una noia ‘’masculina’’ em posa moltíssim... però en canvi, mai ho faria amb una noia femenina.I també penso que sóc lesbiana perquè no m’agraden els tius amb tableta...I a totes les noies sí. És a dir, prefereixo un tiu amb una mica de ‘’xixa’’ que pas amb tableta..He tingut novia, i he estat molt enamorada, però...Jo la v aig coneixre per internet i ella es feia passar per un tiu, i quan em va dir que era una tia, em va donar igual i vam seguir sortint.. Clar, jo no sé si em vaig enamorar d’ella o del tiu imaginari...Pf... Sé que em direu que no em preocupi i que encara sóc jove (tinc 15 anys) però digue-me qué creieu que soc...Siusplau... M’agraden els dos sexes, però un mñes que l’altre...Asobres sóc molt femenina JAJAJAJ i m0agrada imaginar-me un futur amb un noi.......no se dfjshfjhasdkfhasdjkfhdasjkh potser sóc bi...
Anissa Ouali

Hola AnonimaRobbers!!
Abans de tot, hem de frenar aquest cap!! Amb tantes voltes que li dónes t'atabales molt i tot et fa dubtar, i això no ajuda! Només serveix per sentir-te més angoixada.
Anem per parts, l'orientació sexual, és a dir, si som homosexuals, bisexual o heterosexuals, bé donat per l'enamorament (de qui t'enamores, on també hi ha excitació i atracció) i pel temps! Però d'altra banda tenim l'excitació, que la podem sentir tant per nois com per noies, però per si sola no defineix la nostra orientació.
Sembla que en el teu cas, hi ha moments que has sentit només excitació tant per nois com per noies, i d'altra banda t'has enamorat tant de nois com de noies. També descrius parts del que t'agrada i el que no, i això no et fa més lesbiana o no, simplement estàs coneixent el que t'agrada! Si tens 15 anys, i t'has de donar temps per conèixer la teva orientació (és l'ingredient que et falta), i de mica en mica ho aniràs veient.
En el moment que et trobes, has de tenir en compte que les teves hormones estan revolucionades, i això també fa de les seves.
Esperem haver-te ajudat a no atabalar-te tant, tot i que t'hem dit coses que tu ja saps!
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali