Pits
Hola, tinc 15 anys i tinc una mica de complexe perque no em creixen els pit, gasto una talla 80 cuan totes les altres com a minim una 85 o mes. L'any pasat inclus tenia mes que aquest any, la meva mare diu que es perque me aprimat, pero igualment no crec que sigui gaire nomal aquesta talla amb la meva edat. Per això moltes vegades porto push-up, es dolet portar-lo?Impedeixen que creixin els pits, i els aros?puc fer alguna cosa perque em creixin?. He llegit que hi han aliments que fant que et creixin de forma natural(infusions amb semillas de fenogreco o hinojo...)funcionen?
Gracies.
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot, gràcies per la confiança.
Dir-te que cadascú té el cos que té i és important que aprenguem a valorar-lo i a acceptar-lo.
Si t'has aprimat és normal perdre pit (si t'hi fixes, no perdem mai primer del lloc on volem perdre, oi). També dir-te que una talla 80 és normal amb 15 anys i t'has aprimat.
Possiblement tinguis una complexió física de poc pit. I amb això poca cosa s'hi pot fer.
Els sostens no són dolents però el més important és que t'acceptis tal i com ets. Els pits no són més bonics si són més grans. N'hi ha de bonics i de totes les mides!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres