No sento plaer!!!
Hola
Jo em masturbo i no se que em passa que no sento plaer, me aviat molèstia i jo vull arribar al plaer.
Tinc la regle no se si te abeure amb aixo.
Gracies
Anissa Ouali

Hola Oxana!
Primer de tot, com s'ha de masturbar una noia? Introduint els dits? Anem per parts, la masturbació no vol dir introduir-se els dits (a la part interior de la vagina la sensibilitat és molt baixa, a més si el cap i el cos no estan excitats en introduir és més fàcil que hi hagi mal que no pas plaer).
La masturbació és l'eina de conèixer el cos, quines zones agrades, quines són més excitants... (en els genitals femenins, una de les zones amb més sensibilitat és el clítoris.
Abans de tot això, és importantíssim conèixer els teus genitals, pots agafar un petit mirallet, per veure com són, on està el teu clítoris, si no el veus, fixa't si està molt tapat pel caputxó.. i anar investigant quines zones són més agradables, excitants....
Però no només el cos, el cap és l'òrgan sexual més important, i cal excitar-lo, ja sigui amb pensaments, fantasies, lectures... són coses que poden ajudar!
La menstruació no té a veure amb la masturbació, el que si que pot passar, és que la persona es senti més incòmode (depenent de com siguin la regla per cada noia), per masturbar-se. D'altra banda pot ser tot el contrari!
Esperem haver-te ajudat amb els dubtes!
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali